برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

جزئیات بلاگ

آگهی های ویژه
تبلیغات بنری بیلبورد
تبیلغات بنری در سایت بیلبورد

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟

نام مقاله : دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی

مؤلف : علیرضا صدر محمدی

منبع : انجمن تبلیغات محیطی آمریکا (QAAA)

گردآوری و انتشار : فرشاد نوروزی (عضو انجمن علمی بازاریابی ایران)

برای خواندن جدیدترین مطالب قوانین تخصصی کار، تبلیغات، بازاریابی و غیره به وب سایت بیلبورد مراجعه کنید!
برای دانلود مقالات علمی و مشابه این مطلب عضو وب سایت بیلبورد شوید!


تبلیغات محیطی

در طول زمان اختصاص حجم قابل توجهی از بودجه ی رسانه ها به تبلیغات محیطی،
حداقل دوازده برتری مهم برای نام های تجاری به همراه آورده است:

۱_ آگهی سریع مشتریان و تضمین حضور دائمی شرکت ها در بازار

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

چون تبلیغات محیطی به طور پیوسته در معرض دید قرار دارد،
حضور داومی شرکت ها در بازار تضمین می شود.

۲_ ایجاد شناخت و پایبندی در مشتریان

 

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

تبلیغات محیطی، به علت استمرار در پیام رسانی در طول زمان،
باعث شناخت بیشتر مشتری و پایبندی او به یک محصول خاص می شود.


 دوازده برتری یا مزیت مهم تبلیغات محیطی در انجمن تبلیغات محیطی آمریکا

۳_ گسترش دامنه ی پخش محصول

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

از آنجا که در تبلیغات محیطی از اشکال و روش های گوناگونی استفاده می شود،
در نتیجه این رسانه می تواند دامنه ی پخش محصول را در بازار گسترش دهد.

۴_ گستردگی و وسعت حوزه ی پیام رسانی

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد
حضور تبلیغات شرکت پوشاک GAP در جلوی فروشگاه این شرکت – م.

 

این رسانه حوزه ی انتشار آگهی شنیداری،
دیداری و مطبوعاتی را از محدوده ی منزل و محل کار مخاطب فراتر می برد؛
در نتیجه پیام رساتر و گسترده تر به وی می رسد.

۵_ انطباق تبلیغات منطقه ای با استراتژی تبلیغات ملی

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

تبلیغات محیطی می تواند خط مشی تبلیغات ملی را با کمپین های منطقه ای انطباق دهد.
در نتیحه، تبلیغات خاصی برای هر محله به طور مجزا طراحی و اجرا می شود.


۱۲ مزیت مهم تبلیغات محیطی؟

۶_ برقراری ارتباط کامل با مخاطبان، با تکیه بر علم جمعیت شناسی

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

تبلیغات محیطی، با برنامه ریزی درست و با استفاده از علم جمعیت شناسی،
هزینه های رسانه ای را به حداقل می رساند و بدون اتلاف انرژی، با مخاطبان ارتباط مؤثری برقرار می کند.

۷_ جلوگیری از وجود خطا و پراکندگی در ارائه پیام

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

این رسانه با ارائه ی پیام های ساده و مؤثر در سرتاسر محله ها و مراکز تجاری،
از به هم ریختگی و پراکندگی تبلیغات که معمولا در رسانه های جمعی اتفاق می افتد، جلوگیری می کند.

۸_ قابلیت تبدیل انواع طرح های تبلیغاتی به تبلیغات محیطی

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

رسانه تبلیغات محیطی، با ویژگی های خلاقانه ی خود می تواند همان پیام های منتشر شده
در رسانه های جمعی و مطبوعاتی را به پیام های تأثیرگذار محیطی تبدیل کند.

۹_ هدایت مردم به سوی مرکز خرید

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد
در تصویر بالا، نشانی رستوران که سه بلوک جلوتر است داده شده- م.

 

در این رسانه، می توان کنار تابلوهای تبلیغاتی، نشانی محل تهیه ی کالاهای مورد
تبلیغ را هم ارائه کرد و مخاطبان را در مراکز تجاری،
فرودگاه ها و یا محل های خرید، به طور مستقیم به آن سو هدایت کرد.

۱۰_ تأثیرگذاری بر تصمیم نهایی مشتری برای خرید

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

این رسانه می تواند قبل از اینکه مصرف کننده در مورد خرید تصمیم بگیرد، یادآور محل خرید باشد.

۱۱_ ایجاد همکاری و مشارکت بین چند نام تجاری

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد
تصویر بالا، همکاری یک نام تجاری با فروشگاه های macy’s را نشان می دهد- م.

 

در برخی از موارد، یک نام تجاری می تواند برای فروش و
ارائه محصول و همین طور پیام خود، با نام تجاری دیگری همکاری کند.
تبلیغات محیطی، یک رسانه و وسیله ی مؤثر برای برقراری همکاری،
ارتباط و مشارکت بین نام های تجاری است.

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

۱۲_ در تبلیغات محیطی، می توان با ارائه مستقیم نشانی سایت اینترنتی،
شماره تلفن و دیگر اطلاعات ضروری، بین مصرف کننده و نام تجاری،
ارتباطی مستقیم و سریع برقرار کرد.


لطفا مطالعه و خواندن پیشنهادات بیلبورد در لینک های زیر را به هیچ عنوان از دست ندهید :

مقاله بخشی از فصل اول کتاب تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغاتی از دکتر احمد روستا

مقاله فروشنده نماینده مدیران سازمان از علیرضا داداشی

لطفا نظر خود را بنویسید

بالا اپلیکیشن
اپلیکیشن