http://ثبت%20آگهی%20رایگان
http://ثبت%20آگهی%20رایگان

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟

نام مقاله : دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی

مؤلف : علیرضا صدر محمدی

منبع : انجمن تبلیغات محیطی آمریکا (QAAA)

گردآوری و انتشار : فرشاد نوروزی (عضو انجمن علمی بازاریابی ایران)

برای خواندن جدیدترین مطالب قوانین تخصصی کار، تبلیغات، بازاریابی و غیره به وب سایت بیلبورد مراجعه کنید!
برای دانلود مقالات علمی و مشابه این مطلب عضو وب سایت بیلبورد شوید!


تبلیغات محیطی

در طول زمان اختصاص حجم قابل توجهی از بودجه ی رسانه ها به تبلیغات محیطی،
حداقل دوازده برتری مهم برای نام های تجاری به همراه آورده است:

1_ آگهی سریع مشتریان و تضمین حضور دائمی شرکت ها در بازار

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

چون تبلیغات محیطی به طور پیوسته در معرض دید قرار دارد،
حضور داومی شرکت ها در بازار تضمین می شود.

2_ ایجاد شناخت و پایبندی در مشتریان

 

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

تبلیغات محیطی، به علت استمرار در پیام رسانی در طول زمان،
باعث شناخت بیشتر مشتری و پایبندی او به یک محصول خاص می شود.


 دوازده برتری یا مزیت مهم تبلیغات محیطی در انجمن تبلیغات محیطی آمریکا

3_ گسترش دامنه ی پخش محصول

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

از آنجا که در تبلیغات محیطی از اشکال و روش های گوناگونی استفاده می شود،
در نتیجه این رسانه می تواند دامنه ی پخش محصول را در بازار گسترش دهد.

4_ گستردگی و وسعت حوزه ی پیام رسانی

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

حضور تبلیغات شرکت پوشاک GAP در جلوی فروشگاه این شرکت – م.

 

این رسانه حوزه ی انتشار آگهی شنیداری،
دیداری و مطبوعاتی را از محدوده ی منزل و محل کار مخاطب فراتر می برد؛
در نتیجه پیام رساتر و گسترده تر به وی می رسد.

5_ انطباق تبلیغات منطقه ای با استراتژی تبلیغات ملی

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

تبلیغات محیطی می تواند خط مشی تبلیغات ملی را با کمپین های منطقه ای انطباق دهد.
در نتیحه، تبلیغات خاصی برای هر محله به طور مجزا طراحی و اجرا می شود.


12 مزیت مهم تبلیغات محیطی؟

6_ برقراری ارتباط کامل با مخاطبان، با تکیه بر علم جمعیت شناسی

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

تبلیغات محیطی، با برنامه ریزی درست و با استفاده از علم جمعیت شناسی،
هزینه های رسانه ای را به حداقل می رساند و بدون اتلاف انرژی، با مخاطبان ارتباط مؤثری برقرار می کند.

7_ جلوگیری از وجود خطا و پراکندگی در ارائه پیام

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

این رسانه با ارائه ی پیام های ساده و مؤثر در سرتاسر محله ها و مراکز تجاری،
از به هم ریختگی و پراکندگی تبلیغات که معمولا در رسانه های جمعی اتفاق می افتد، جلوگیری می کند.

8_ قابلیت تبدیل انواع طرح های تبلیغاتی به تبلیغات محیطی

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

رسانه تبلیغات محیطی، با ویژگی های خلاقانه ی خود می تواند همان پیام های منتشر شده
در رسانه های جمعی و مطبوعاتی را به پیام های تأثیرگذار محیطی تبدیل کند.

9_ هدایت مردم به سوی مرکز خرید

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

در تصویر بالا، نشانی رستوران که سه بلوک جلوتر است داده شده- م.

 

در این رسانه، می توان کنار تابلوهای تبلیغاتی، نشانی محل تهیه ی کالاهای مورد
تبلیغ را هم ارائه کرد و مخاطبان را در مراکز تجاری،
فرودگاه ها و یا محل های خرید، به طور مستقیم به آن سو هدایت کرد.

10_ تأثیرگذاری بر تصمیم نهایی مشتری برای خرید

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

این رسانه می تواند قبل از اینکه مصرف کننده در مورد خرید تصمیم بگیرد، یادآور محل خرید باشد.

11_ ایجاد همکاری و مشارکت بین چند نام تجاری

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

تصویر بالا، همکاری یک نام تجاری با فروشگاه های macy’s را نشان می دهد- م.

 

در برخی از موارد، یک نام تجاری می تواند برای فروش و
ارائه محصول و همین طور پیام خود، با نام تجاری دیگری همکاری کند.
تبلیغات محیطی، یک رسانه و وسیله ی مؤثر برای برقراری همکاری،
ارتباط و مشارکت بین نام های تجاری است.

دوازده مزیت مهم تبلیغات محیطی چیست؟|تبلیغات|تبلیغات محیطی|شیراز معالی آباد|ثبت رایگان آگهی|بیلبورد

12_ در تبلیغات محیطی، می توان با ارائه مستقیم نشانی سایت اینترنتی،
شماره تلفن و دیگر اطلاعات ضروری، بین مصرف کننده و نام تجاری،
ارتباطی مستقیم و سریع برقرار کرد.


لطفا مطالعه و خواندن پیشنهادات بیلبورد در لینک های زیر را به هیچ عنوان از دست ندهید :

مقاله بخشی از فصل اول کتاب تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغاتی از دکتر احمد روستا

مقاله فروشنده نماینده مدیران سازمان از علیرضا داداشی

اشتراک گذاری Telegram Facebook WhatsApp Twitter

پاسخی بگذارید