برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

جزئیات بلاگ

آگهی های ویژه
تبلیغات بنری بیلبورد
تبیلغات بنری در سایت بیلبورد

نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی

نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی

نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی در :  وب سایت بیلبورد                https://www.billboard.mba  

نام کتاب : نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی

مؤلف : مجید مجیدی

مترجمان : ندارد

گردآوری و انتشار : خانم آیدا بوستانی کارشناسی ارشد MBA

برای خواندن جدیدترین مطالب قوانین تخصصی کار، تبلیغات،

بازاریابی و غیره به وب سایت بیلبورد مراجعه کنید!

برای دانلود مقالات علمی و مشابه این مطلب عضو وب سایت بیلبورد شوید!

 * * * دقت داشته باشید مهمترین مطالب موجود در متن با متمایز شدن مشخص شده است.


همیشه این حرف را شنیده ایم که حق انتخاب بیشتر موجب رفاه بیشتر در
نتیجه رضایت از زندگی است اما گویا این حرف درست نیست.

یکی از مهمترین راهکارها برای تاثیر بیشتر بر مخاطبین وجود گزینه های متعادل است، و در صورتی که گزینه های متنوعی دارید به مخاطب کمک کنید براساس معیارهای درستی بین انبوه گزینه ها به تعداد محدودی برسی ئ انتخاب را برای او راحت کنید. و همچنین به یاد داشته باشید برای ذهن میانی، پاداش های سریع و در دسترس از پاداش هایی که باید صبر کرد بسیار جذاب تر است. حتی اگر پاداش آینده خیلی با ارزش تر از پاداش کوتاه مدت باشد، به همین خاطر است که از قدیم گفته اند:

” سرکه نقد بهتر از حلوای نسیه است. “

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این موضوع مقاله پنج صفحه ای زیر را به دقت بخوانید.


DOC-20191217-WA0010

لطفا پس از مطالعه نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی، پیشنهادات بیلبورد در لینک های زیر را به هیچ عنوان از دست ندهید :

فایل پی دی اف دو قانون طلایی بازاریابی از لورالوول در بیلبورد


به صورت شبانه روزی پاسخ گوی سوالات، دریافت انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

برای تهیه و انتشار کتاب مورد علاقه و تقاضای شما در وب سایت

بیلبورد با کارشناسان پشتیبانی بیلبورد در تماس باشید.

پشتیبانی شبانه روزی

لطفا نظر خود را بنویسید

بالا اپلیکیشن
اپلیکیشن