در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

بیلبورد

مهمترین نکات کلیدی فروش بیمه نامه عمر

پنجشنبه ۵ فروردین ۰ بازاریابی و فروش
  • تصویر شماره مهمترین نکات کلیدی فروش بیمه نامه عمر

مهمترین نکات کلیدی بیمه نامه عمر

خیلی از عزیزانی که نمایندگی بیمه هستند و یا در شرکت ها و نمایندگی های بیمه استخدام می شوند، جهت فروش بیمه عمر به مشتریان، تعداد قابل توجهی از این عزیزان بنا به دلایل مختلف در انجام وظایف خود موفق نمی شوند. با توجه به درخواست های مکرر خیلی از عزیزان بر آن شدم تا مهمترین نکات کلیدی فروش بیمه عمر را برای استفاده این عزیزان در سایت منتشر  کنم. در ادامه با من در این مقاله همراه باشید...


-        اطلاعات نماینده بیمه باید به روز باشد ودر زمینه های مختلف روز اطلاعات کافی داشته باشد.

-        سرعت ، دقت و ادب شعار من است.

-        مهمترین و اساسی ترین کار در فروش بیمه عمر ویزیت است.

-        من قبل از مراجعه، رزومه افراد را در می آورم.

-        دنبال مشتری که با او آشنا نیستید نروید، قبل از مراجعه با آنها آشنا شوید و از معرف استفاده کنید.

-        با بیمه گذاران رفت و آمد خانوادگی ندارم و لزومی هم نمی بینم.

-        ایرانی لقمه جویده و آماده می خواهد بنابراین بیمه گذاران را به حال خود رها نکنید و شرایط را برای شان تسهیل کنید .

-        یک راه میان بر، استفاده از تخفیف های مناسبتی برای بازاریابی بهتر بیمه های عمر

-        من شکارچی لحظه ها هستم.

-        تخصص من گرفتن آری های بزرگ، و تبدیل آری های کوچک به آری های بزرگ است.

-        من کارها را به حال خود رها نمی کنم اگر کاری به نتیجه نرسید همیشه فکر می کنم چرا فلان کار نگرفت.

-        کلمه وام را در هنگام فروش بیمه عمر چند بار بگو ( برجسته اش کن )

-        تورم به نفع ماست (در ارائه طرح بیمه جامع عمر )

-        با یک بار و یا دو بار مراجعه خسته نشوید من رکورد 58 بار مراجعه را برای فروش بیمه عمر دارم.

-        ایرانی ها رفیق بازند از این خصلت در فروش بیمه عمر بهره برداری کنید البته در این شیوه حداکثر با 20 بیمه نامه تمام می شود .

-        یکی از ویژگی های خوب در فروش بیمه عمر غرور است من به کارم و حرفه ام غرور دارم و آن را دست کم نمی گیرم.

-        در حرفه ما خطا جایز پذیر نیست.

-        در هنگام فروش بیمه نامه عمر، با بیمه گذار همراهی و زندگی کنید.

-        کتاب" چگونه فروشنده برتر بیمه قرن شویم"  برایان تریسی را بخوانید.

-        چند توصیه مهم :

1_ با مراجعه های مکرر خریدار را در معذوریت اخلاقی قرار می دهید.

2_ اگر دیر رسیدید زنگ بزنید و عذرخواهی کنید.

3_ از خدا می بخواهید که بیمه گذار در جلسه اول غایب باشد و این امر باعث می شود که بیمه گذار در جلسه بعدی در شرایط بهتری برای فروش باشد.

- فروش بیمه های عمر چهره به چهره است با تلفن نمی شود بیمه عمر فروخت.


 وسط ویزیت بیمه گذار اگر تلفن او زنگ زد، سکوت کنید و ادامه ندهید.

من به بیمه عمر معتاد شده ام!

برای فروش بیمه عمر از کجا شروع کنیم؟
 از رفیق تان.


مجموعه کار باشید، با یک مراجعه چند بیمه نامه بفروشید.

چه کسانی بیمه عمر می خرند؟

1_کسانی که با بیمه و فرهنگ بیمه آشنا هستند.

2_ در معذوریت های اخلاقی قرار گرفته اند.

- در کار فروش بیمه عمر محصولات متنوع ارائه کنید، نه بیمه بلند مدت بفروشید و نه کوتاه مدت، بیمه نامه با مدت نرمال ارائه کنید.

- اگر پرسشنامه بیمه عمر در اولین جلسه تکمیل شد بترسید !

- حداقل مراجعه جهت فروش بیمه عمر 3 بار است.

- عملیات فروش بیمه نامه = ویزیت + خبرگرفتن + فروش بیمه نامه

- فروشنده موفق بیمه نباید نه در دهنش باشد باید شرایط لازم و مورد نظر متقاضی را برایش فراهم کند.

- یک نماینده فروش بیمه عمر همه چیزش خوب است.

- اگر یک بیمه عمر فروختید و فرد دیگری برای خرید بیمه نامه زنگ زد، آن زمان رشد شما شروع شده است.

- فروش بیمه عمر به سحرخیزی و فعالیت خستگی ناپذیر نیاز دارد.

- در هنگام فروش بیمه نامه حتما کارت ویزیت به همراه داشته باشند.

- در بازاریابی بیمه عمر فرقی نمی کند شما کجا باشید هر کجا باشید فروش می کنید.

- در کار فروش بیمه در بعضی اوقات، باید مدیریت بحران کنید و همیشه شرایط عادی و آرام نخواهد بود.

-   برای مراجعه و فروش بیمه عمر، نیاز به بهانه دارید، هر چیزی تواند این بهانه را در اختیارتان قرار دهد، شخص ثالث، سوال و ...

- در کار فروش من همیشه کارم را بزرگ نشان می دهم.

- فروش بیمه نامه عمر طوری است که اگر قفلش باز شد دیگر بسته نمی شود.

- اخلاق حرفه ای را در هنگام فروش بیمه نامه رعایت کنید هم صنف های خود را زیر سوال نبرید.

- فروشندگان فوق حرفه ای هیچگونه ریزشی در بیمه نامه های عمر ندارند.

- بیمه گذار تولید کنید، همکلاسی، هم دانشگاهی، رفیق، شخص ثالث، فامیل، همکار و ...

- یک آشنا یک بهانه و یک بیمه نامه است.

- بیمه نامه عمر فروختنی است بنابراین نباید بیمه گذار را رها کنید.

یادمان باشد، که این ها مجموعه ای از اقدامات مهم جهت فروش بیمه نامه عمر بودند که با تجربه شخصی به دست آمده بود. بنابراین شما هم می توانید با تکیه بر تجارب و علم خود و با استفاده از این نکات به یک فروشنده خوب بیمه نامه عمر تبدیل شوید.

 


پیشنهادات خواندنی ما به شما :

اگر دوست داری بدانی 6 تفاوت اساسی فروشنده با بازاریاب در چیست؟ اینجا کلیک کن...
 


منبع مقاله : https://billboard.mba/blog
گردآوری و تهیه کننده : فرشاد نوروزی عضو انجمن علمی بازاریابی ایران

 


 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بانک جامع اطلاعاتی اصناف مختلف در استان های کشور و همچنین جهت دریافت مشاوره تبلیغاتی و بازاریایی با کارشناسان گروه تبلیغاتی بیلبورد در ارتباط باشید
تماس :  91  207  207  091

در هفت روز هفته به صورت شبانه‌روزی می‌توانید با ما در ارتباط باشید...

                                                                                   تماس با پشتیبانی

 

  ثبت آگهی رایگان