در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

بیلبورد

از مهمترین دلایل کم شدن فروش در گذر زمان

پنجشنبه ۱۲ فروردین ۰ بازاریابی و فروش
  • تصویر شماره از مهمترین دلایل کم شدن فروش در گذر زمان

از مهمترین دلایل کم شدن فروش در گذر زمان به روش های مختلف

 

عمده رفتارها و برخوردهای فروشندگان،بازاریابان و ویزیتورها که به مرور زمان باعث کم شدن فروش شما می شود ...

 

  • فروشندگان و بازاریابانی که به مشتری خود سلام نمی‌کنند و تُرش‌رو هستند.
  • بازاریابانی که پشت تلفن و هنگام صحبت با مشتری خود، لبخند نمی‌زنند.
  •  فروشندگانی که روی هر شیشۀ مغازۀ خود نوشته‌اند: «لطفا تکیه ندهید»، «لطفا دست نزنید»، «لطفا با خوراکی وارد نشوید»... انگار که نوشته باشند: «کلاً وارد نشوید!»
  • ویزیتور هایی که به ظاهر خود نمی‌رسند، موی ژولیده و نامرتب دارند و بدن‌شان خوش بو نیست.
  • فروشندگان و بازاریابانی که متناسب با شغل خود لباس نمی‌پوشند (مثل فروشندۀ کت و شلوارهای رسمی که شلوار جین و لباس اسپرت می‌پوشد و موهایش را فشن درست می‌کند!)
  •  ویزیتورهایی که بی‌‌دلیلی با خریدار صمیمی می‌شوند و جوک می‌گویند.
  •  ویزیتورهایی که همان‌جا در برابر مغازه دار، دربارۀ کالاها و قیمت‌ها صحبت‌هایی می‌کنند که لزومی ندارد مشتریان در جریان آنها باشند.
  • فروشندگانی که خریداران را برای خرید، با اصرار زیاد و...، در رودربایستی قرار می‌دهند.
  • بازاریابانی که نزد خریدار، از دیگر شرکت‌های تولیدی، ویزیتورها و... بدگویی می‌کنند.
  • فروشندگانی که پس از خرید، از مشتری خود به‌خاطر خریدش تشکر نمی‌کنند.
  • فروشندگانی که وقتی خریدار از آنها مشورت و راهنمایی نخواسته، اصرار دارند که به او مشورت بدهند و راهنمایی‌اش کنند.
  • فروشندگانی که در مورد کیفیت و کارایی کالاها و یا خدمات خود، اغراق می‌‌کنند.
  • فروشندگانی که اگر خریدار برای یک خرید نسبتا کم، تراول ۵۰ هزار تومانی به آنها بدهد، اخم می‌کنند.
  • بازاریابانی که فکر می‌کنند خودشان همه چیز را بلدند و دنبال آموزش‌های بیشتر نمی‌روند.
  • بازاریابان و فروشندگانی که فقط می‌خواهند مشتری را هیجانی کنند تا بخرد، اما اصلا توجه نمی‌کنند که شاید مشتری به آن کالا یا خدمات نیاز نداشته باشد.
  •  ویزیتورهایی که ته ذهن‌شان فکر می‌کنند: فروش یعنی قالب کردن چیزی به دیگران.
  • فروشندگانی که رفقای خود را پشت دخل می‌برند و در حضور مشتری، صحبت‌های بی‌ربط با هم می‌‌کنند.

 


 

پیشنهادات خواندنی ما به شما :

اگر دوست داری بدانی داستان مدیریتی شیر و مورچه چیست؟ اینجا کلیک کن...
 


منبع مقاله : https://billboard.mba/blog
گردآوری و تهیه کننده : فرشاد نوروزی عضو انجمن علمی بازاریابی ایران

 


 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بانک جامع اطلاعاتی اصناف مختلف در استان های کشور و همچنین جهت دریافت مشاوره تبلیغاتی و بازاریایی با کارشناسان گروه تبلیغاتی بیلبورد در ارتباط باشید
تماس :  91  207  207  091

در هفت روز هفته به صورت شبانه‌روزی می‌توانید با ما در ارتباط باشید...

                                                                                   تماس با پشتیبانی
  ثبت آگهی رایگان