در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
برای ثبت رایگان اطلاعات شغلی خود در بانک مشاغل برتر کشور همین الان اقدام کنید...

ثبت آگهی رایگان

بیلبورد بانک های جامع اطلاعاتی ایران

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ بیلبورد 421 بازدید انتشارات بیلبورد
  • تصویر شماره بیلبورد بانک های جامع اطلاعاتی ایران

بیلبورد آمار و اطلاعات سازمان ها، ادارات، مشاغل آزاد و دولتی


عصر حاضر را به واسطه بهره گیری از تکنولوژی های نوین اطلاعاتی و ارتباطی، عصر اطلاعات و ارتباطات نام نهاده اند.
در این دوران، افراد و جوامع به طور مستمر با یکدیگر ارتباط دارند و جهان به شکل یکپارچه در آمدع و به دهکده ای جهانی تبدیل شده است.

امروزه بر همه روشن است که اطلاعات و ارتباطات دو قدرت مهم می باشند. این دو هم خود ارزش دارند، و هم ارزش به وجود می آورند. بدون شک در این زمان فردی موفق است که همواره در جهت بیشتر دانستن گام بردارد و با آگاهی از امکانات موجود، کسب و کار خود را توسعه دهد. فردی که از بازارهای مختلف و قیمت اجناس در آن بازارها اطلاع داشته باشد، یا از گذشته و آینده بازار با خبر باشد، تصمیمات بهتری برای رسیدن به سود بیشتر می تواند بگیرد.

با توجه به دسته بندی کشورهای جهان به کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، این کشورها را می توان با توجه به دارا بودن آمار و اطلاعات نیز به کشورهای ثروتمند دارای آمار و اطلاعات و کشورهای فقیر بدون آمار و اطلاعات تفکیک نمود.
جوامع توسعه یافته و ثروتمندان اطلاعاتی، دارای ابزار پیشرفته ای در این زمینه بوده و به جوامع اطلاعاتی بدل گشته اند، و بدین سبب در تشکیل بانک های اطلاعاتی از سوابق قابل توجهی برخوردارند، بدیهی است کشورهای توسعه یافته بیش از 50 درصد اشتغال نیروی انسانی در بخش اطلاعات و صنعت اطلاع رسانی فعالیت دارند، به طوری که دسترسی آسان به  اطلاعات، به عنوان شاخص تعیین کننده توسعه قلمداد می شود.

در چنین شرایطی اگر جوامع در حال توسعه یافته بخواهند فاصله عمیق خود را با جوامع پیشرفته از میان بردارند، باید از
راه کسب فناوری های اطلاعات برای دستیابی به توسعه تلاش نمایند، و تنگناهای موجود خود را ناشی از به کارگیری ابزارهای سنتی برای حل معضلات امروزی  بررسی نمایند.
برنامه ریزان و سیاست گذاران در این جوامع باید توجه لازم مربوطه را فراهم سازند.
بنابر نظر پروفسور ( پل رومر ) استاد دانشگاه بروکلی " اگر قرار باشد بیش از 60 درصد عوامل رشد و توسعه پایدار را بر اساس دانش و دانایی بدانیم، لازم است هر گونه برنامه ریزی در راستای تحقق توسعه پایدار را بر اساس دانش، دانایی و بهره گیری از فن آوری اطلاعات طراحی نمائیم". اهمیت این امر به حدی است که این مسأله هیچ گاه نباید تحت الشعاع کمبودها و صرفه جویی های مالی و اقتصادی قرار گیرد، زیرا پرداختن به آن می تواند، فرصت های ویژه ای را در مقوله های مختلف توسعه اقتصادی، اجتماعی، انسانی، علمی و کاربردی فراهم نماید.

امروزه استفاده از اطلاعات آن چنان بر جنبه های مختلف زندگی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی افراد و جوامع پیشرفته به بانک های اطلاعاتی  به روز و کاربردی، آنها را از اقتصاد صنعتی به اقتصاد مبتنی بر آمار و اطلاعات دقیق و پالایش شده تبدیل کرده است.

عصری که آن را با نام عصر اطلاعات و ارتباطات می شناسیم. بدون حضور ابزارهایی چون بانک های اطلاعاتی، هویت خود را از دست خواهد داد. تولید و دسترسی به موقع به اطلاعات مورد نیاز، موجب تصمیم گیری های سریع، صحیح و خردمندانه شده و قدرت محسوب می گردد، و به همین دلیل سرمایه های هنگفتی برای تولید، ذخیره، پردازش و پالایش و نهایتا دسترسی به اطلاعات صرف می گردد. از این رو اقتصاد اطلاعات محور با نرخ رشد شگفت آوری در حال دگرگون کردن موازنه های اقتصادی در سراسر دنیا می باشد.
مشکلی که امروز در تجارت و روابط تجاری داخلی و خارجی با آن روبرو هستیم عدم دسترسی آسان به اطلاعات کلیه واحد ها می باشد.

ایجاد بانک های اطلاعاتی تخصصی تجاری، فرصت های زیادی فراهم می سازد که برخی از آنها عبارتند از :

  • _ انسجام و به روز شدن اطلاعات واحدها
  • _ سرعت در نظارت و گزارش گیری مستمر توسط مدیران و تصمیم سازان
  • _ افزایش دسترسی کاربران به اطلاعات
  • _ کاهش خطاهای ناشی از ارائه اطلاعات تکراری و مشابه توسط دستگاه های مختلف
  • _ تعریف نیازهای اطلاعاتی جدید برای کاربران و صاحبان حرف و مشاغل
  • _ کاهش رفت و آمد کاربران برای دریافت اطلاعات
  • _افزایش کیفیت اطلاعات تولید شده
  • _ افزایش کیفیت تصمیمات متخذه توسط دولت و مصرف کنندگان

گروه تبلیغاتی بیلبورد با مالکیت شرکت تبلیغاتی " در گذر زمان "  در یکی از شاخه های فعالیت خود در حوزه آمار و اطلاعات دپارتمان اختصاصی بانک های جامع اطلاعاتی تمامی سازمان ها، ادارات، مشاغل دولتی و آزاد را به صورت جامع و کامل راه اندازی کرده و تصمیم دارد این آمار و اطلاعات را  از سراسر کشور  در تمامی استان ها جمع آوری نموده و در وب سایت تبلیغاتی " بیلبورد " در اختیار عموم کاربران و علاقه مندان قرار دهد.

بانک های جامع اطلاعات اعم از سازمانی، اداری، صنعتی، معدنی و تجارتی از سراسر کشور در کلیه استان ها در زیر مجموعه هلدینگ تبلیغاتی بیلبورد با هدف شناسایی، به روز رسانی اطلاعات و یکپارچه سازی کلیه واحدهای مختلف سازمانی، صنعتی، معدنی و بازرگانی به صورت کشوری تهیه و تدوین می گردد. از آنجایی که این بانک های اطلاعاتی از طریق اینترنت در یک رسانه تبلیغاتی تحت عنوان وب سایت " بیلبورد " در اختیار عموم مردم در سراسر کشور قرار میگیرد، برای بیان توانمندی های بخش های مختلف کشور بخصوص در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان ها، بستر مناسبی است تا افق های جدیدی در ارتباطات تجاری برای فعالان اقتصادی کشور و استان ها گشوده شود.

قطعا این آمار و اطلاعات جامع  با توجه به حجم عظیم اطلاعات ساماندهی نشده از قبل به صورت کشوری که کلیه اطلاعات جامع استان های کشور را در بر می گیرد، بدیهی است دارای نواقص و ضعف هایی به مراتب نسبت به مجموعه های مشابه موجود در هر کدام از استان های کشور به صورت استانی وجود داشته باشد، که امید است با همدلی و همکاری تمامی دست اندرکاران این حوزه چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی، مسیر تعالی خود را طی نموده و نهایتا تبدیل به مرجعی ارزشمند و کاربردی در حوزه بانک های جامع آمار و اطلاعات کشور گردد.

از مهمترین اهداف تهیه و تدوین بانک های جامع اطلاعاتی در بستر اینترنت می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • 1_ ایجاد  منبع اطلاعاتی مرجع و راهنما از تمامی واحد های سازمانی، تولیدی و صنعتی فعال و دارای پروانه بهره برداری، معادن فعال و دارای پروانه استخراج، بازرگانان و شرکت های بازرگانی فعال و دارای کارت بازرگانی و نیز واحد های فعال و معتبر ارائه دهنده خدمات به سه حوزه صنعت، معدن و تجارت.
  • 2_ بهبود فضای کسب و کار واحدهای فعال دارای پروانه از طریق اطلاع رسانی گسترده ای که از طریق توزیع این بانک های اطلاعاتی جامع در جوامع هدف آن و عموم علاقه مندان و کاربران مورد نیاز آن صورت می گیرد.
  • 3_ ایجاد زمینه های سرمایه گذاری منطقی و اصولی از طریق ارائه اطلاعات پایه و زیر ساختی معتبر، دقیق، جامع و واقعی
  • 4_ ایجاد فضای رقابتی سالم و سودمند از طریق معرفی کلیه واحد های فعال دارای پروانه بهره برداری در کنار یکدیگر و در یک مجموعه
  • 5_ تغییر در برنامه ریزی های خرد و کلان اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی از حالت تقریبی به حالت دقیق و اصولی به سبب ایجاد منبع اطلاعاتی جامع و صحیح
  • 6_ شناسایی و تفکیک سازی واحد های فعال دارای پروانه بهره برداری از غیرفعال بدون پروانه بهره برداری
  • 7_ ایجاد عدالت در بازار، توزیع یکپارچه و یکسان مشتری، تنظیم منطقی بازار به سبب معرفی یک پارچه و هم سطح کلیه واحدها
  • 8_ بازار سازی و افزایش عرضه و تقاضا به سبب اطلاع رسانی و تبلیغات رسانه ای گسترده ای که توسط این بانک های جامع اطلاعاتی صورت می گیرد.
  • 9_ نمایش توانمندی های موجود در کشور بخصوص در حوزه صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در کلیه استان ها به صورت استانی، کشوری یا ملی و فرا ملی
  • 10_ شناسایی واحد های فعال گمنام در سراسر کشور و معرفی محصولات تولیدی آنها در بازار رقابتی
  • 11_ ایجاد و افزایش میزان اشتغال با توجه به بهبود فضای کسب و کار از طریق این بانک های جامع اطلاعاتی ایجاد می گردد.
  • 12_ تقویت دید جامعه، بالا بردن سطح شناخت و ترغیب مردم نسبت به مصرف و استفاده از کالاهای مرغوب تولید داخلی
  • 13_ ارائه بانک های جامع اطلاعاتی از نمایشگاه های تخصصی مربوط به بخش های مختلف از صنعت، معدن، تجارت، استاندارد، رعایت حقوق مصرف کننده و کیفیت
  • 14_ ایجاد و توسعه ارتباطات تجاری مابین فعالان هر حوزه به واسطه ارائه اطلاعات آسان و سریع
  • 15_ شناسایی پتانسیل ها، ظرفیت ها، محدودیت ها، تنگناها، امکانات و نیازهای هر حوزه
  • 16_ دسترسی آسان و سریع جامعه هدف هر حوزه به اطلاعات کامل، به روز و صحیح فعالان آن حوزه
  • 17_ امکان دریافت گزارش های آماری تحلیلی تخصصی به روز و دقیق از بانک های جامع اطلاعاتی بیلبورد
  • 18_ امکان عملیات مقایسه ای واقعی به صورت سالیانه از طریق مقایسه و تطبیق آمار و اطلاعات موجود در هر دوره از ارائه بانک های اطلاعاتی جامع توسط بیلبورد ( با توجه به  بروز رسانی و تکمیل اطلاعات سالیانه بانک های جامع اطلاعاتی بیلبورد)
  • 19_ امکان دریافت بانک های جامع اطلاعاتی توسط سفرا، هیئت های مختلف تجاری، رایزنان بازرگانی، هتل ها، آژانس های مسافرتی، گردشگران و راهنمایان گردشگری به عنوان هدیه ویژه با توجه به جامع بودن اطلاعات موجود در بانک های جامع اطلاعاتی بیلبورد

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بانک جامع اطلاعاتی اصناف مختلف در استان های کشور و همچنین جهت دریافت مشاوره تبلیغاتی و بازاریایی با کارشناسان گروه تبلیغاتی بیلبورد در ارتباط باشید
تماس :  91  207  207  091

هیچ دیدگاهی برای این پست ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

ثبت کسب و کار
  ثبت آگهی رایگان