در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
برای ثبت رایگان اطلاعات شغلی خود در بانک مشاغل برتر کشور همین الان اقدام کنید...

ثبت آگهی رایگان

اجاره تابلو تبلیغاتی در شیراز

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ بیلبورد 366 بازدید انتشارات بیلبورد
  • تصویر شماره اجاره تابلو تبلیغاتی در شیراز

رزرو تابلو تبلیغاتی در شیراز

داستان فکر بزرگ چیست؟!

شما می توانید از الان تا ابد تکلیف انجام دهید، اما شهرت و اقبال و ثروتی به دست نخواهید آورد، مگر اینکه فکرهای بزرگی هم ابداع کنید. باید فکر بزرگی در کار باشد تا توجه مصرف کنندگان را جلب کند و آن ها کالای شما را بخرند. اگر تبلیغات شما فکر بزرگی به همراه نداشته باشد، همانند کشتی در شب، بی سر و صدا خواهد گذشت.

فکر نمی کنم در هر یک صد مبارزه تبلیغاتی بیش از یک فکر بزرگ پیدا شود. همیشه از من (دیوید اوگیلوی) به عنوان یکی از مخترعین با استعداد فکر های بزرگ نام برده شده است، اما در زندگی شغلیم به عنوان یک آگهی نویس، فکر نمیکنم بیش از 20 نمونه وجود داشته باشد: تازه اگر باشد.
فکرهای بزرگ از ضمیر ناخودآگاه می آیند. این امر در هنر، علم و تبلیغات، صادق است.
اما ضمیر ناخودآگاه شما باید از اطلاعات درست و کافی برخوردار باشد، در غیر این صورت فکر شما بی اثر خواهد بود.

ذهن ناخودآگاه خود را انباشته از اطلاعات کنید، سپس فرآیند اندیشه منطقی خود را آزاد کنید. شما می توانید این فرآیند را با یک راهپیمایی بلند، یک حمام گرم یا یک لیوان نوشیدنی گوارا تسهیل کنید.
ناگهان، اگر خط تلفن از ضمیر ناخودآگاه تان باز باشد، یک فکر بزرگ از درون شما برخواهد خاست.

شریک من، استی استاول، شکایت داشت که اولین آگهی تلویزیونی که من برای نان پپریج فارم نوشتم به اندازه کافی خوب بود، ولی تخیل گرایی لازم را نداشت.
همان شب خواب دیدم که دو اسب سفید یک ارابه تحویل نان را در یک مسیر روستایی با گام های موزون می کشند. امروز 27 سال بعد، آن ارابه دو اسبه هنوز آن مسیر سربالایی را در آگهی های تلویزیونی پپریج فارم، طی می کند.

وقتی از آلبرت لاسکر، با ذکاوت ترین فرد جهان تبلیغات، پرسیدند که بزرگترین سرمایه یک فرد چه می تواند باشد، جواب داد: " فروتنی همراه با یک فکر خوب ". تشخیص یک فکر خوب به طور غیرقابل تصوری دشوار است. من حتی از فکر کردن درباره این موضوع که چقدر از آن ها را تا به حال رد کرده ام، به خود می لرزم. تحقیق نمی تواند کمک زیادی به شما بکند، چون قادر نیست ارزش انباشته یک فکر را پیش بینی کند. و هیچ فکر بزرگی نیست مگر اینکه تا سی سال کار کند.

یکی از شرکای من ایده ای مبنی بر رژه رفتن یک گله گاومیش در آگهی های تلویزیونی شرکت مریل لینچ تحت شعار : << مریل لینچ در آمریکا قلدر است >> را مطرح کرد. به نظر من که احمقانه آمد، اما خوشبختانه قبل از اینکه من آگهی را ببینم تأیید شده بود. آن گاومیش ها هنوز رژه می روند، در حالی که مدت زیادی بعد، کار به بنگاه تبلیغاتی دیگری منتقل شد.

برای اینکه در شناسایی ایده های بزرگ به شما کمک بشود پنج سوال از خود بکنید:

1_ آیا وقتی آگهی را برای اولین بار دیدم، شگفت زده شدم؟
2_ آیا آرزو می کنم که ای کاش این کار به ذهن خودم رسیده بود؟
3_ آیا این آگهی، بی همتاست؟
4_ آیا راهبرد کمال در آن رعایت شده است؟
5_ آیا می شود برای 30 سال از آن استفاده کرد؟

تعداد کارهای تبلیغاتی که حتی برای 5 سال ادامه می یابند، به تعداد انگشتان دست است.

این ها فوق ستاره ها هستند که در شرایط رکود و رونق، در مواجه با فشارهای رقابتی و تغییرات کارکنان، نتایج رضایت بخشی به بار می آورند.
آگهی فوق العاده شرکت های هاث اِوِی، اولین بار در سال 1951 ظاهر شد و هنوز با قوت ادامه دارد.

تمامی آگهی های تلویزیونی صابون «داو» از سال 1955 تاکنون تعهد کرده اند که : «این صابون، پوست شما را مثل دیگر صابون ها خشک نمی کند.»
آگهی های تلویزیونی امریکن اکسپرس «آیا مرا می شناسی؟» از سال 1975 تاکنون پخش شده اند و کارهای تبلیغاتی لئوبرنت برای سیگار مارلبرو 25 سال است که ادامه دارد.

 

 

 

شرکت تبلیغاتی برترینها مُجری و مشاور تبلیغات محیطی در کلانشهر شیراز و جنوب کشور

برای رزرو و اجاره تابلو تبلیغاتی در شیراز و جنوب کشور با برترینها در تماس باشید.

 

شماره تماس با برترینها: 09120720791

هیچ دیدگاهی برای این پست ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

ثبت کسب و کار
  ثبت آگهی رایگان