لوگوی شرکت پژو تغییر کرد
شرکت پژو لوگوی خود را تغییر داد، آخرین تغییرات این لوگو در سال ۲۰۱۰ صورت گرفته بود. در لوگوی جدید که شباهت بسیاری به لوگوی سال ۱۹۶۰ این شرکت دارد، بدن شیر حذف شده و سر شیر که در حال نعره کشیدن است، در داخل سپر قرار گرفته که یک فرم کلاسیک در لوگوهای قدیمی است.
به نظر میآید حالت تهاجمی لوگوی قبلی که به دلیل فرم ایستادۀ شیر و بازوهای از همگشودهاش بود، با این تغییر از بین رفته. در لوگوی جدید، سر بزرگ شیر و حالت یالها، قدرت و شکوه شیر را برجسته کرده. خطوط پهن، زاویهدار و تیزی که برای طراحی استفاده شده این حس را تشدید کرده است.
به نظر میرسد با تغییراتی که در سالهای آینده در محصولات برندهای خودرورسازی، مخصوصا در زمینه تولید خودروهای الکتریکی، به وجود میآید، این برندها هویت بصری خود را با استراتژی جدیدشان، هماهنگ و مناسبسازی خواهند کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بانک جامع اطلاعاتی اصناف مختلف در استان های کشور و همچنین جهت دریافت مشاوره تبلیغاتی و بازاریایی با کارشناسان گروه تبلیغاتی بیلبورد در ارتباط باشیدتماس : 91 207 207 091