سخنان بزرگان تبلیغات و بازاریابی
تعدادی از جملات زیبا و کاربردی از بزرگان حوزه تبلیغات و بازاریابی را برای الگو گرفتن از آنها در اینجا برای شما آورده ام تا با الهام گرفتن از آنها بهتر بتوانید در تبلیغات و بازاریابی خود برنامه ریزی کنید.
نادیده گرفتن بازاریابی آنلاین و شبکههای اجتماعی، مثل این است که کسب و کاری را شروع کردهاید ولی به هیچ کسی نگفتهاید (کوین بورنِمان، متخصص بازاریابی آنلاین)
بازاریابی هیچ وقت متوقف نمیشود. هر روز باید ایدهای جدید و خلاقانه داشته باشید تا موفق شوید (بِث کامِستاک، مدیر بازاریابی سابق جنرال الکتریک)
بازاریابی مدرن، اصلا شبیه بازاریابی نیست و مشتری نباید احساس کند که هدف یک کمپین بازاریابی قرار گرفته است (تام فیشبورن، مدیرعامل آژانس بازاریابی مارکتونیست)
بازاریابی محتوا، پادشاه تمام روشهای بازاریابی است (بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت)
یا مطلبی بنویسید که ارزش خواندن داشته باشد، یا کاری انجام بدهید که ارزش داشته باشد راجع به آن مطلبی بنویسند (بنجامین فرانکلین، سیاستمدار آمریکایی)
امروزه، رقیبتان به اندازه یک کلیک با شما فاصله دارد، پس هیچ وقت از تلاش برای تمایز از رقبا، دست برندارید (داگلاس وارنر، مدیرعامل سابق بانک جی.پی مورگان چیس)
آن قدر کارتان را عالی انجام بدهید که مشتریانتان برای تماشای آن باز هم برگردند و این بار، دوستانشان را هم با خودشان بیاورند (والت دیزنی، همبنیانگذار شرکت والت دیزنی)
برای معرفی محصولتان، مشتریان را مجبور نکنید پیش شما بیایند، بلکه به جایی بروید که آنجا هستند (مگان اندرسون، مدیر بازاریابی موسسه هاب اسپات)
یک برند، مجموعهای از انتظارات، داستانها، خاطرات و ارتباطاتی است که اگر برای مشتری لذتبخش و مهم باشند، شما را انتخاب میکند (سِت گودین، استاد بازاریابی)
بهترین استراتژی بازاریابی: با جان و دل مراقب مشتریانتان باشید (گری واینرچاک، کارآفرین آمریکایی)
بینظیرترین محصولات و خدمات وقتی به دنیا میآیند که خوب به حرفهای مشتریانتان گوش میکنید (جاناتان میدنهال، مدیر بازاریابی شرکت ایر بی ان بی)
تبلیغات، برای شما مشتری میآورد، ولی تبلیغات دهان به دهان، برای شما بهترین مشتریان را میآورد (جونا برگر، استاد بازاریابی)
گفتگو با مشتری، فروشتان را افزایش میدهد، حتی اگر راجع به محصولی که میفروشید، صحبت نکنید (جورج فاریس، کارآفرین آمریکایی)
اگر مشتریان احساس کنند ارزشهای مشترکی با یک برند دارند، به آن برند وفادار میمانند (هاوارد شولتز، بنیانگذار استارباکس)
پیشنهادات خواندنی ما به شما :
اگر دوست داری بدانی 6 تفاوت اساسی فروشنده با بازاریاب در چیست؟ اینجا کلیک کن...
منبع مقاله : https://billboard.mba/blog
گردآوری و تهیه کننده : فرشاد نوروزی عضو انجمن علمی بازاریابی ایران
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بانک جامع اطلاعاتی اصناف مختلف در استان های کشور و همچنین جهت دریافت مشاوره تبلیغاتی و بازاریایی با کارشناسان گروه تبلیغاتی بیلبورد در ارتباط باشید
تماس : 91 207 207 091