آشنایی با نحوه و چگونگی ویزیت مویرگی و نکات مهم
آیا ویزیت کردن به معنای نشان دادن کاتالوگ و تصاویر محصولات و خدمات ما می باشد؟؟
- وضعیت آراستگی ظاهر وپوشش مناسب
- خوش عطر بودن و دوری از بوی سیگار و بوی دهان
- داشتن ادبیات کلامی وبیان قوی
- برخورد ورفتار اولیه مناسب درشان مشتری درهنگام ورود به مارکت
- دست دادن محکم همراه با لبخند
- معرفی و پرزنت خود وشرکت
- صداقت در رفتار و گفتار
- درصورت وجود مشتری داخل مارکت تا خروج وی از مغازه منتظر خروج شان باشید.
- چک کردن سبدها و شلف های مشتری
- یادآوری نیازهای مشتری با توجه به نوع محصول مورد ارائه شما
- تشخیص رفتار مشتری و برخورد مناسب با رفتار ایشان
- پرهیز از حاشیه و تخریب رقبا در حین پرزنت
- پرزنت کالاها و مختصات فنی آنها
- صداکردن نام مشتری و پرهیز از نام های غیر متعارف و کوچه بازاری
- پرزنت و بیان مختصات وشرح قیمت بگونه ای که مشتری متوجه شود شما خواهان سود رساندن به وی هستید
- در پایان پرزنت لطفا هرآنچه برای نهایی سازی که شامل نوع فاکتور و محاسبات مالی فاکتور نحوه توزیع و زمان توزیع کالا می باشد را ابلاغ نمایید
- تشکر از مشتری بخاطر مدت زمانی که در اختیار شما گذاشته است
- در پایان پرزنت با ادای احترام خاص و تشکر چه کالایی خریداری کرده یا نکرده باشد از ایشان خداحافظی نموده و برنامه ویزیت و مراجعه بعدی خود را به وی یادآوری کنید.
- لطفا از مشتریانی که با شما ارتباط برقرار ننموده اند در مراجعات بعدی حتما سرکشی انجام گیرد و با استمرار ویزیت و سرکشی های مرتب به وی ثابت کنید که همیشه با او در ارتباط هستید.
پیشنهادات خواندنی ما به شما :
اگر دوست داری بدانی مهمترین نکات ارزیابی و اعتبارسنجی مشتریان چگونه انجام می شود؟ اینجا کلیک کن...
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بانک جامع اطلاعاتی اصناف مختلف در استان های کشور و همچنین جهت دریافت مشاوره تبلیغاتی و بازاریایی با کارشناسان گروه تبلیغاتی بیلبورد در ارتباط باشیدتماس : 91 207 207 091